وبلاگ دختر بهاریوبلاگ دختر بهاری، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره
دختربهاریدختربهاری، تا این لحظه: 24 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

ツ✿دخــتـــــربـهـــــღــاریツ✿

.

1393/6/7 15:37
نویسنده : ✿ فاطمه✿
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای نازنیم

این روزا امار وبم خیلی کم شده

فکر کنم هیچکس نمیدونه دیگه با شکلک آپ میکنم

راستی کامپیوترم درست شد...

یه خواهشی دارم اینکه یه مشکلی برام پیش اومده لطفا برام دعا کنید هرچه زود تر

مشکلم حل بشه

الهی آمین...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زهرا
7 شهریور 93 16:02
سلام روزت با تاخیر مبارک گلم
✿ فاطمه✿
پاسخ
ممنون گلم
زهرا
7 شهریور 93 17:01
سلام عزیزم انشاالله هر چه سریعتر خدا مشکل تو حل کنه برات دعا میکنم
مامی جون
7 شهریور 93 17:15
ﺳﻼﻡ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﻭﺑﻼﮔﺖ ﻋﺎﻟﻴﻪ ﺑﺎ اﻓﺘﺨﺎﺭ ﻟﻴﻨﻜﺖ ﻛﺮﺩﻡ ﺗﻮﻫﻢ اﮔﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺷﺘﻲ ﻟﻴﻨﻜﻢ ﻛﻦ ﺩﺭﺿﻤﻦ ﺑﺎ اﺟﺎﺯﻩ اﺕ اﺯ ﺷﻜﻞ اﻳﻦ ﭘﺴﺘت ﻫﻢ ﺗﻮ ﻭﺏ ﺩﺧﻤﻠﻢ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﺮﺩﻡ
✿ فاطمه✿
پاسخ
سلام ممنون اختیار دارین منم لینکتون کردم
مامان دلنیا
7 شهریور 93 18:01
عزیزم ایشالله مشکلت هرچه زودتر حل شه. امییییییییییییییییییییییین
✿ فاطمه✿
پاسخ
مررررررررسییییییییییی
فاطمه ع
7 شهریور 93 18:16
دعاگو هستیم عزیزم